Hai să construim împreună viitoarea ta carieră de antreprenor.
18
TBD
Hackathon-ul de anul acesta va fi despre cei care reușesc să accepte schimbarea. E despre tineri antreprenori care vor să-și clădească singuri viitorul, indiferent de context sau incertitudine.
Te consideri un #RiskTaker?
Dacă răspunsul este DA, te așteptăm într-una din cele 5 echipe de studenți care vor lua parte la o super experiență marca #SAS-UVT. Hai și tu alături de cei mai buni mentori din diverse domenii, timp de 4 zile de workshop-uri, a câte 8 ore pe zi.
Ne vom focusa pe partea practică, vom pune bazele celor mai bune idei de afaceri, vom crea pentru ele business plan-uri potrivite, iar la sfârșit #Tadam…vom premia cele mai interesante idei de afaceri.
Premiul cel mare va fi un schimb de experiență în străinătate la care se vor adăuga și alte surprize pe măsura.
PS – În cadrul evenimentului toate măsurile de siguranță pentru combaterea răspândirii noului coronavirus vor fi respectate. (Echipa SAS UVT)
Ne vom întâlni cu Ciprian Man, Valentin Mureșeanu și Adela Cristea. Dacă seara va fi inițiată de un discurs motivațional legat de activitatea de antreprenoriat, vom continua prin înțelegerea parcursului de business, pentru ca mai apoi, să vedem care sunt aspectele pe care trebuie să le luăm în considerare în design thinking.
Seara se va încheia prin modulele de activitate pe echipe, în care participanții vor lucra la idea lor afacere.
Ziua de marți, 20.10.2020, aduce alte trei workshop-uri, avându-i ca facilitatori pe Cristian Pogan – Business planning, Andreea Vladescu – Digital Marketing și Bogdan Vaida – Pitch Mastery. De asemenea, în intervalul orar 21:30-00:00, participanții vor avea posibilitatea de a continua activitatea pe echipe.
Miercuri, 21.20.2020, Toma Grozăvescu, Sorin Maxim și Dani Rada, închid seria de workshop-uri, completând experiența proiectului prin tematici precum Growth Hacking, Educație financiară și Validarea ideii (MVP). Activitatea pe echipe va respecta același interval orar, asemenea zilelor precedente.
Ultima zi a proiectului, joi, 22.10.2020, aduce 6 ore și 30 de minute de lucru pe echipe pentru ca participanți să finalizeze și să susțină planul de business în fața membrilor juriului. După premiere, moment în care vom afla echipa câștigătoare cu cea mai fiabilă idee de afaceri, participanții sunt invitați să ia parte la o cină de networking.
Lasă-te inspirat de oameni faini și energici care vor aborda numeroase teme și tendințe dintr-un spectru larg al afacerilor. Vor susține workshopuri interactive care te vor ajuta să dobândești cunoștințele de care ai nevoie pentru a-ți forma o strategie și pentru a-ți construi și susține propriul plan.